1403-01-03 18:35
470
0
89264
فرمانده سپاه گرگان:

عیدانه‌های سپاه گرگان به دست نیازمندان رسید

فرمانده سپاه گرگان از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام مبارک رمضان و عید باستانی نوروز خبر داد.

«محمود علیخانی» با گرامیداشت ایام مبارک رمضان و عید باستانی نوروز امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: در عیدانه رمضان و نوروز امسال تعداد ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی توزیع شد.

وی از توزیع ۱۰ هزار پرس افطاری ساده و غذای گرم بین نیازمندان گرگان خبر داد و تصریح کرد: در ایام مبارک رمضان و نوروز بالغ بر ۱۰ هزار پرس افطاری ساده و غذای گرم در خیابان‌ها، کوچه‌ها، محلات و مساجد شهرستان گرگان توزیع شد.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اجرای پویش «خانه دوست کجاست»، ابراز کرد: در این راستا تعداد ۲ هزار بسته معیشتی در ایام نوروز و رمضان بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی و خانواده‌های کم برخوردار در سطح شهرستان گرگان برسد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» به اهمیت موضوع پرداخت و گفت: در راستای تحقق شعار سال، همه مردم باید مشارکت کنند وحدت ملی از ضروریات امروز جامعه ما محسوب می‌شود.

علیخانی تصریح کرد: ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی «ع» فرصتی برای توجه به نیازمندان و محرومان است در این ماه پرفضیلت باید به فکر اکرام ایتام و نیازمندان توجه ویژه‌ای شود.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.